Naar inhoud springen

Gebruiker:Bollejoet

Uit Hack42

Zendamateur, soldeert graag, is thuis mbt computers, eenoog in het land der blinden, Raspberry PI liefhebber, HTPC en natuurlijk kodi (vrm XBMC)