Naar inhoud springen

Overleg:Bijeenkomst 8 maart 2011

Uit Hack42

Mededelingen

WitchDoc: Ik mis een mededelingen/ingebrachte punten kopje. Voor acht maart heb ik in ieder geval een mededeling; ik heb Texas Instruments aangeschreven dat ik een microcontroller (launchpad) workshop wil geven. Ik hoop dat ze reageren met een flinke zak goodies. Zijn er mensen die interesse hebben in zo'n workshop?

jvhaarst: Ja !